2011. október 16., vasárnap

Már egészen biztosan itt az ŐSZ

Régen jelentkeztünk, az biztos. De azért nem felejtettünk el titeket! Bizony, most, hogy túl vagyunk a "bemelegítő" szeptemberen, és hogy itt az október elég sok a tennivaló. Kezd egyre hidegebb lenni, a nappalok és megrövidültek, s gyakran úgy érezzük, hogy a napunkba már nem fér bele az írás. De azért mindig próbálunk egy kis időt szorítani neki! ( Ha kell, akár énekkaron.:D /Bocsánat, Eszter néni!/ ) Most ősszel mintha lassabban gyarapodnának az oldalak.
Nemrégiben egy rendkívül jó részletet sikerült írni (már magunkhoz képest), valamikor biztosan felteszem!
Gyakran hallom az emberektől, hogy "Jaj, már megint itt az unalmas ősz!". Pedig egyáltalán nem unalmas! HA tehetitek, menjetek el kirándulni, ha rossz idő van, akkor olvasgassatok vagy pedig alkossatok (valami kreatívat)! Nemsokára itt a Halloween, ha szeretitek, készítsetek ijesztő kiegészítőket, vagy fotózzatok a naplementében, esetleg írjatok valamit egy hangulatos zene mellett egy bögre teával. Az ősz számtalan helyen kihasználható!
A blogra tettem chatet, nyugodtan lehet használni! A mostani hét képe az én cicámat, Bercit ábrázolja, amelyen egy kosárban szundikál.
Mára ennyi lenne. Úgy érzem valami készülődőben van. Azt hiszem valami fog történni a héten. Majd megírom Nektek! Sziasztok, további szép őszt!
(Plusz: Néhány kép a gyönyörű őszről. Az elsőt én fényképeztem.:glad:)

2 megjegyzés:

  1. én az őszben csak a színes leveleket szeretem :)
    gyönyörűek a képek :)

    VálaszTörlés
  2. Az tényleg gyönyörű, főleg egy véget nem érő erdőben! :)
    A képekkel próbáltam a legszebb őszt ide bevarázsolni.

    VálaszTörlés

 

Holnap - Brigi & Edina Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template