2011. december 21., szerda

Hull a hó és közeleg az év vége

Kár, hogy ezt nem írtam meg korábban, de két "írói" élménnyel is gazdagabb lettem. Nemrégiben, december 10-én barátnőmmel ellátogattunk az immáron "feltunningolt" KÖKI-be, egy kedves kis kávézóba, ahol találkoztunk Szurovecz Kittivel. Nagy öröm volt megismerni egy magyar írónőt, és beszélgetni vele, hallgatni a véleményét. Barátnőm Gyémántfiújába és Fényemberekjébe egy-egy aláírás is került. Most szombaton pedig Edinával a Westendbe mentünk, hiszen a Könyvmolyképző Lámpagyújtás programját ki nem hagytuk volna. Amellett, hogy már régen találkozni szerettünk volna Grapesszel, és most ez a lehetőség megadatott.
Hónapok óta figyeltem a blogját, bárcsak nemrég  kezdtünk el emailt váltani. De 17-én végre találkoztunk is. Megvettem a könyvét, a Jóslatok hálójában-t, és gyorsan oda is mentem hozzá, hogy dedikáltassam. Szerencsémre a bemutatkozás után megismert, úgyhogy mintha már régóta barátok lennénk, beszélgettünk. Nagyon örültem, hogy ilyen szerencsém van, hogy találkozhatok velük, és remélem ez többször is előfordul majd. Most egyelőre ott vár a polcomon a dedikált Jóslatok, meg még egy csomó könyv, amit a barátnőimtől, osztálytársamtól kaptam oszt.karácsonyra. :) SZJG 3., Rubinvörös, Stefan naplója.
Most már eljött a téli szünet, úgyhogy valószínűleg több időm lesz mindenre, ha marad, mert bizony a felvételire is kell készülni. Jön a karácsony, a szilveszter, a szülinapunk Edinával :). (Igen, már megrendeltem az ajándékod! :P) Azt hiszem, a téli szünet idejére visszavonulunk, és nem fogunk írni a blogon. Ti is élvezzétek ki a telet, a karácsonyt. Jó szünetet Nektek!

Kellemes ünnepeket, találkozzunk 2012-ben!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Holnap - Brigi & Edina Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template