2012. február 3., péntek

B. M. Grapes: Jóslatok hálójában


A könyvről:

Három szóban: misztikus, romantikus krimi.

Ada Morne New Yorkból költözött két éve Hot Hillbe, a világ legeldugottabb városkájába. A település középiskolájába jár, kedvenc tantárgya a matematika, amit kedvenc tanárnője, Mrs. Bennett tanít. Ada és az egész Hot Hill High életét azonban egy nap egy rejtélyes cetli borítja fel. A papír a Mai híreket tartalmazza, de hamarosan kiderül, hogy nem a múltbeli, hanem az aznap történő eseményeket írja le a papíron. Ada és két barátnője azonnal nyomozásba kezd.

Személyes vélemény – Brigi:
 "Adát egyből megkedveltem, és teljesen tudtam vele azonosulni, ráadásul a fülbevalók iránti érzelme is összeköt minket egy picit. :) Aztán ahogy egyre jobban beleásták magukat a nyomozásba a lányok és egyre több lett a kérdés, annál jobban éreztem, hogy meg kell tudjam az egészet. Aztán fogytak az oldalak és vége lett, de annyira nem bántam, mert egy fantasztikus történettel lettem gazdagabb. Egyébként az egész nagyon logikusan van felépítve, és tetszik, ahogy minden ott van, minden együtt van és csak így egész az egész. Volt olyan dolog, amire én hamarabb rájöttem, vagy legalább is sejtettem, mint ahogy kiderült a könyvbe, de azért jó volt, hogy sejtéseimet megerősítette Ada is. A jós kilétéről több árulkodó jel is volt, de egy váratlan és meglepő fordulat minden addigi gondolatomnak gátat vetett. JJ felfedezése is érdekes volt, na de ha mindent leírnék, mi maradna a többi olvasónak? Egyébként a lányok barátsága és a szerelmi szál és szép volt. A számmisztika része, ahogy a sok szám összefügg mindennel, az nagyon tetszett. Öröm volt részt venni a nyomozásban és Ada életének egy részében.  Összesítve mindent, fantasztikus élmény volt és szeretnék Grapestől még többet olvasni! ♥ "

Személyes vélemény – Edina:
"A Jóslatok hálójában egy olyan könyv volt, amitől elájultam! Annyira tetszett, hogy akaratlanul is megdöntöttem a rekordomat: 20 óra alatt (tanórák beleszámítva) sikerült elolvasnom mind az 533 oldalát. Nem hiába sikerült. Ritkán olvasok ilyen jó könyvet. Nekem nem lett volna ennyi türelmem ennyit csavargatni a történeten. Csak gratulálni tudok az írónőnek, B. M. Grapesnek."

Még többet: 

1 megjegyzés:

  1. Huhh, egesz szombaton azt olvastam, es nagyon nagy hatassal volt ram. Annyira izgultam, hogy mindenhova vittem magammal. Egszeruen fantasztikus. Egyik nagy kedvencem lett ^^. Gratulalok Grapes :D

    VálaszTörlés

 

Holnap - Brigi & Edina Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template