2012. február 25., szombat

Reklám


Sziasztok, kedves Olvasók!

Remélem, jól vagytok, és örültök a tavasznak, ami már majdnem itt kopogtat az ajtókon, és ti is várjátok a jó időt. Mi már nagyon! ;)

Mostanában a könyvvel egész jól haladunk, a tempón is megvan, már nagyon várjuk, hogy befejezhessük. Addig is a bloggal is kell egy kicsit foglalkoznunk és népszerűsítenünk. Ami, valljuk be, azért érdekes, mivel a blog a könyvünket népszerűsíti. Egy szóval, szeretnénk, ha könyvünkről minél többen tudnának. Nos, ehhez kell reklám.

Az alap ötlet egy post-it tömbből származik. Először felírtam a felső lapra, hogy Brigi és Edina: Holnap, majd ezt lefilmeztem. Nem tetszett igazán a végeredmény, ugyanis nem volt annyira "holnapos" és nem fejezte ki a lényeget. Aztán töprengtem egy kicsit, levettem még párszor a post-it  tömböt. Rájöttem, hogy az, ami igazán jelképezi a könyvünket, az nem más, mint maga a könyv. Mivel mi füzetbe írunk - kényelmi okokból -, gondoltam, a füzet lesz az, ami megtestesíti a Holnapot. Ha füzetbe írsz, és hosszú történetet tervezel, fel kell készülj arra, hogy egyszer betelik a füzet. Nos, ebből az okból, mi már az ötödik füzetnél tartunk. Már csak egy dolog hiányzott az egészhez, a toll, amivel írunk a füzetbe és a post-it tömbre. Ebből a pár ötletből megszületett blogunk első reklámja, amit lefilmeztem, megszerkesztettem, és hogy teljes legyen a kép, feldobtam a világhálóra. 

Nos, íme a végeredmény:




:quizzical:Hogy tetszik?

Az mindaddig okés, hogy megvan a reklám, no de ha senki se látja a reklámot, semmi értelme. Ezért kérlek titeket, hogy ha tehetitek, osszátok meg a videó linkjét bárhol, hogy minél több olvasót gyűjtsünk a bloghoz, és természetesen / főleg a Holnaphoz!
Köszönjük! :glad: <3

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Holnap - Brigi & Edina Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template