2012. szeptember 9., vasárnap

Tűzijáték

Sziasztok!
Még a balatonboglári strandon is könyvet írtam
A lesi fotót készítette: nagybátyám :)

Hát, nem is tudom, miről írjak. Rég írtam, mert nem tudtam mi az, amire egy egész bejegyzést érdemes áldozni. Mindenesetre, azt biztosan állíthatom, hogy a Holnap készítése a nyár folyamán sem állt le.
Kár volt ígérkeznem, hogy befejezzük a Holnapot még a nyáron, hiszen (hadd használjak közhelyet) jó munkához idő kell. Hiába szeretném már kijelenteni, hogy "Igen. Kész lett életem első regénye.", nem mindegy, hogy az a regény milyen. Első regényként nagyon fontos a minőség, s számomra ez a szó azt is jelenti, hogy büszkén merem vállalni, hogy egy könyv az enyém. Az "elsőregényes" íróktól nagy az elvárás. Koránt sem szeretném magamat írónak nevezni.
Főváros Állat- és Növénykertben
Kedvencemmel, egy sárkánnyal :)

Szeretném, hogy az első regényem legyen ütős, jól megírt, minőségi. Legyen tűzijáték.
Persze, nagyon ritka esetekben történik meg, hogy első regény tökéletesre sikerül. Én a maximumot szeretném magamból és a könyvből kihozni. És vissza is értünk. Ehhez kell az idő.
Ha már mást nem ígérhetek meg, legalább azt, hogy nem fogunk leállni a könyvvel. Előbb-utóbb meglesz. (Inkább utóbb, de jobb lenne előbb )





Egyébként elkezdtük Edinával a középiskolát, és nagyon jó, heti 20 spanyolóra, hajtás, doga, számonkérés. Az élet nem áll le. Annyira se, hogy megírj egy könyvet.

A kedvenc fantázia lényes szavazás végső eredménye:
3. helyezett holtversenyben: unikornis és sellő
2. helyezett: sárkány
1. helyezett holtversenyben: tündér/tünde és főnix

Köszi, hogy szavaztatok!

         



Ezt a zenét szoktam hallgatni, ha ki akarom zárni a külvilágot. Ennek a bejegyzésnek a megírása alatt is ez ment a fülesemben. (Kis ötös annak, aki megmondja, hogy hol hallotta már ezt a zenét a Holnappal kapcsolatban!) Relaxáljatok! :) És ha ti is olyan maximalisták vagytok, mint én, sose felejtsétek a tűzijátékot. B.


2 megjegyzés:

  1. Én tudom a megfejtést!!! Annak a kis ügyes reklám-klipnek volt ez a zenéje, amivel a Holnapot-honlapot reklámoztátok! És már akkor is nagyon tetszett.
    Kérem a kisötösömet!
    Puszil-ölel-szurkol a gimihez:
    Eszter néni

    VálaszTörlés
  2. Kisötöst beírtam! :)
    Köszönjük, Eszter néni! <3

    VálaszTörlés

 

Holnap - Brigi & Edina Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template